Комплаенс қызметі / функциясы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және қызметкерлер арасында ашықтықты, адалдықты қамтамасыз ету үшін ішкі корпоративтік мәдениетті қалыптастыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының үздік халықаралық стандарттарына, ішкі саясаттары мен заңнамаларына сәйкес Бизнесті жүргізу үшін жағдайлар жасау мәселелері бойынша міндетті реттеу талаптары мен үздік халықаралық практиканы сақтауға жауап береді.
KPI өз бизнесін заңдылық, адалдық және әдептілік қағидаттарына негіздейді. Компания адам құқықтарын қатаң сақтайды, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу үшін барлық әрекеттерді жасайды, мінсіз беделге қамқорлық жасайды және этика саласында жоғары халықаралық стандарттарды енгізуге ұмтылады. ҚМГ Комплаенс-жүйесі компания қызметінің заңнамаға, салалық стандарттарға және өзге де міндетті талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етеді. Оның элементтері компанияның қызмет түрлеріне біріктірілген. Бизнесті адал және әдепті жүргізу қағидаттары корпоративтік Этика кодексінде бекітілген. Құжатта барлық жұмысшыларға қойылатын стандарттар мен талаптардың негізгі жиынтығы бар.
Құпия ақпарат телефоны: 8 800 080 47 47
WhatsApp нөмірі: +7 771 191 88 16
Электрондық пошта: mail@sk-hotline.kz
Интернет-портал: www.sk-hotline.kz
Қосымша:
Комплаенс / комплаенс-офицер қызметінің электрондық поштасы: compliance@kpi.kz
WhatsApp нөмірі: +7 701 208 85 25